Prada zvýšila zisk o téměř 14 %, pomohla poptávka z Asie
Italský módní dům Prada v prvním fiskálním čtvrtletí zvýšil čistý zisk o 13,5 % na 138,2 milionu eur. K růstu přispěl vysoký prodej v oblasti Asie a Tichomoří, největší zájem pak byl o kožené zboží. Příjmy z jeho prodeje se zvýšily o 29 %, na celkových příjmech měly podíl téměř 70 %.

Naopak příjmy z prodeje oblečení se o 5,1 % snížily. Za prodej obuvi Prada získala o 12,2 % méně než před rokem.
Firmu v roce 1913 založil Mario Prada, původně jako podnik na prodej kabelek, zavazadel a stříbrného nádobí pro evropskou elitu. Dnes patří Prada mezi přední světové výrobce luxusního zboží, jako jsou kabelky, obuv, kožené zboží, oděvy a doplňky. Kromě hlavní značky Prada jí patří i značky Miu Miu, Church's a Car Shoe.
Konsolidované příjmy se za tři měsíce do konce dubna zvýšily o 13,9 % na 782,3 milionu eur. Při konstantních směnných kurzech vzrostly o 15,2 %.
V oblasti Asie a Tichomoří se příjmy při konstantních směnných kurzech zvýšily o 23,1 procenta, zejména díky Číně. Zhruba stejným tempem rostly příjmy i v Americe. V Evropě růst činil pouze 1,3 %.