Unilever: Kvůli restriktivním opatřením klesají prodeje deodorantů či make-upů, naopak se daří prodeji zmrzliny

Sociální odstup a práce z domova zapříčinily, že lidé méně kupují výrobky pro osobní péči, jako jsou deodoranty nebo make-upy. Vyplývá to z oznámení společnosti Unilever, která vlastní značky Dove, Axe a mnoho dalších.

Na druhou stranu se zvýšila konzumace zmrzlin Ben & Jerry a Magnum, které rovněž patří pod Unilever. Jejich prodej v restauracích a kavárnách poklesl sice téměř o třetinu, ale ostatní poptávka tuto ztrátu pokryla.

 
Zdroj:
MarketWatch
Unilever
Přestat sledovat
Osobní spotřeba
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Obrázek: Thinkstock
11. 8. 2022 18:13
Zajíc (Amundi AM): Akciový trh má skvělý track record, dokázal zatím překonat všechno. Méně…
Akciový trh
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Likvidita
Přestat sledovat
Ponaučení pro investory
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Obrázek: Wikimedia Commons
10. 8. 2022 10:16
Petr Vomastek: Ekonomická situace se zatím do realitního trhu ve větší míře nepropsala, dominuje…
Bydlení
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Nemovitosti
Přestat sledovat
Realitní trh
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Obrázek: Profimedia
9. 8. 2022 14:00
Martin Novák (ČEZ): Ceny elektřiny jsou určovány cenami zemního plynu, energie ale kvůli ekonomickým…
Akcie ČR
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Elektřina
Přestat sledovat
Energetika
Přestat sledovat
Výsledková sezóna
Přestat sledovat
Obrázek: Thinkstock
6. 8. 2022 20:30
Aleš Vávra (Metatron Capital): Korekce na akciovém trhu jsou z pohledu dlouhodobých investorů…
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat