Vydavatelství The New York Times klesl ve třetím čtvrtletí čistý zisk o 34 %, má ale více digitálních abonentů
Americkému vydavatelství The New York Times klesl ve třetím čtvrtletí čistý zisk o 34 % na 16,4 milionu dolarů. Přibylo mu ale předplatitelů digitálního vydání a mírně se zvýšily i tržby, uvedla ve středu firma.
Po očištění o jednorázové položky společnost vydělala 12 centů na akcii, zatímco analytici očekávali deset centů. Příjmy společnosti stouply o 2,7 % na 428,5 milionu dolarů.
Počet digitálních předplatitelů stoupl za uplynulé tři měsíce o 273 000, celkem jich teď The New York Times má asi čtyři miliony. Vydavatelství se je snaží získat slevami a novými produkty, jako jsou podcasty nebo křížovky. Tento typ abonentů je pro společnost klíčový, protože stále více firem investuje spíše do reklamy v digitálním než v tištěném vydání. Příjem z reklamy v tištěném vydání firmě klesl o 6,7 % na 113,5 milionu dolarů.
Společnost očekává, že ve čtvrtém čtvrtletí získá další předplatitele, celkové příjmy z reklamy ale budou klesat.