19. 1. 2021 7:00
Erik Best: Trump, Biden a rozpadající se USA? Vlastně nic nového pod sluncem
Prodeje společnosti Agent Provocateur, výrobce luxusního spodního prádla, ovlivnil světový knižní bestseller Padesát odstínů šedi. V rozhovoru pro televizní stanici CNBC to potvrdil výkonný ředitel firmy Garry Hogarth.
Garry Hogarth, CEO of Agent Provocateur tells CNBC 50 Shades of Grey has had an effect on sales @TheMissAP
— CNBCWorld (@CNBCWorld) November 28, 2013
Trh s luxusním spodním prádlem je podle Hogartha odolný recesi. Britská značka chce v letošním roce otevřít dalších pět až sedm obchodů a podle Hogartha má značka stabilní a silnou pozici. "Myslím, že jsme v odvětví s luxusním zbožím celkem v bezpečí," tvrdí Hogarth. "Tržby se letos zvýšily o 12 %, myslím, že nám pomáhá, že jsme celosvětovou značkou," dodal.