23. 2. 2021 17:01
Kateřina Zychová (Verdi Capital): Hotovost držíme na minimu. Smysl dávají akcie, zvažujeme větší…
Americkému výrobci nealkoholických nápojů PepsiCo ve druhém čtvrtletí kvůli zdražení některých výrobků a zlepšení produktivity stouply příjmy. Čistý zisk se zvýšil na 2,01 miliardy dolarů z 1,49 miliardy dolarů ve stejném období před rokem. Tržby společnosti stouply na 16,8 miliardy dolarů. Je to víc, než podle agentury AP očekávali experti na Wall Street.
Mezi značky firmy patří sycené nápoje Pepsi, džusy Tropicana či brambůrky Frito-Lay. Právě zdražení oblíbených brambůrků společnosti pomohlo k lepším čtvrtletním výsledkům.
Bez započtení mimořádných položek zisk na akcii ve druhém čtvrtletí činil 1,31 dolaru. Analytici počítali s částkou 1,19 dolaru.