Francouzský prodejce luxusního zboží LVMH najme 25 000 lidí pod třicet let
Francouzský prodejce luxusního zboží LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton najme do konce příštího roku 25 000 lidí pod třicet let. Firmu, která vlastní desítky luxusních značek a jejíž největší část podnikání tvoří móda a doplňky, přiměla k rychlejšímu navyšování počtu zaměstnanců rostoucí poptávka a snaha získat více zákazníků z řad mladší generace.
Nový náborový cíl na rok 2022 představuje ve srovnání s předchozími lety zrychlení o zhruba 20 %, uvedla ředitelka pro oblast lidských zdrojů a synergií Chantal Gaemperleová. Hledat nové pracovníky se LVMH chystá několika způsoby. Mimo jiné se poohlédne ve vlastním firemním vzdělávacím institutu ve Francii a v dalších zemích. Spustí také veřejně přístupnou on-line školicí platformu. Chystá se i do ekonomicky slabších francouzských regionů, kde by nabíral na stáže studenty středních škol.
Evropský luxusní sektor zaznamenává v posledních měsících vysoké tempo růstu. Po uzávěrách kvůli pandemii covidu-19 se tento typ obchodů znovu otevřel a spotřebitelé v nich utrácejí za drahé značkové zboží peníze ušetřené v čase, kdy museli být doma.
LVMH už se daří lépe než před pandemií - tržby v prvním pololetí stouply ve srovnání se stejným obdobím roku 2019 o 11 %. Nejvíce zákazníci poptávali oblečení a doplňky od módních značek Louis Vuitton a Dior.
Firma se nyní snaží získat více zákazníků mezi mladšími lidmi. Do svých luxusních módních kolekcí tak zařadila ležérnější typ oblečení, jako jsou tenisky a pánským stylem inspirované cargo kalhoty, pro něž jsou typické kapsy a zúžení v kotnících.