US MARKETOtevírá za: 3 h 42 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

V hledáčku investičního makléře: Murray, Curry a spol. aneb alternativa sportovních módních hegemonů

Společnost Under Armour vstoupila na burzu v roce 2005. Zabývá se výrobou sportovního oblečení a její specializací je kompresní prádlo a fitness oblečení. V posledních letech je to nejdynamičtěji se rozvíjející společnost ve sportovním odvětví. Letos již bylo například otevřeno více než 60 nových obchodů s produkty této firmy.

Under Armour oznámila na konci července finanční výsledky za druhé čtvrtletí. Tržby firmy vzrostly o 28 % na miliardu dolarů, ve stejném období loni to bylo jen 784 milionů dolarů. Provozní zisk klesl ve druhém kvartálu z o í roku 2016 na 19,3 milionu USD z loňských bezmála 32 milionů USD. Čistý zisk klesl o 58 % na 6,3 milionu USD. Velkoobchodní tržby vzrostly o 27 % na 635 milionů USD, zatímco tržby z přímého prodeje vzrostly o 28 % na 321 milionů USD.

V Severní Americe tržby za druhé čtvrtletí vzrostly o 22 %, ve zbytku světa ale narostly o plných 68 %. Mimo Severní Ameriku si firma zatím zajišťuje jen asi 15 % svého obratu, existuje zde tedy značný růstový potenciál do dalších let, a to především v Evropě a Asii (Čína, Rusko).

V rámci produktových kategorií nejvíce narostl segment pánského a dámského fitness a společnost zajímavě proráží také v oblasti sportovní obuvi. V tomto segmentu zaznamenala Under Armour růst tržeb o 58 %.

Kevin Plank, předseda představenstva a generální ředitel společnosti, k výsledkům za druhý kvartál poznamenal, že poptávka po zboží firmy roste a že se potvrzuje důležitost diverzifikace byznysu.

Srovnání s "velkou" konkurencí

Technická analýza

Zdroj: Česká spořitelna

Akciové tipyAmerické akcieInvestiční makléř ČSInvestiční tipyMóda a designSport
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa