US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+1,05 %
NASDAQ+1,20 %
S&P 500+1,03 %
ČEZ+0,00 %
KB+0,80 %
Erste+1,92 %

KFC zintenzivní boj s rivaly, v USA chystá nový kuřecí sendvič

Americký řetězec restaurací s rychlým občerstvením Kentucky Fried Chicken (KFC) zintenzivní boj s ostatními fastfoody. Ve Spojených státech se chystá do konce února uvést na trh nový kuřecí sendvič, který bude mít větší porci masa a například i více okurek. Informovala o tom ve čtvrtek agentura Reuters.

O sendviče s kuřecím masem je čím dál větší zájem, podíl na trhu proto chtějí zvýšit i konkurenční řetězce. KFC teď v nabídce kuřecí sendvič má, poptávka po něm ale nesplňuje očekávání firmy. Vlastníkem KFC je společnost Yum Brands.

Řetězec uvedl, že nynější kuřecí burger Crispy Colonel Sandwich "nesplnil odkaz firmy jako experta na smažené kuře", a proto bude z nabídky postupně stažen. Místo něj se objeví nový produkt nazvaný KFC Chicken Sandwich.

Konkurenční řetězec McDonald's uvedl, že ke konci příštího měsíce uvede v USA na trh tři nové verze sendviče s křupavým kuřecím.

Jak burgerové řetězce zápasí o podíl na trhu, vylepšují svou nabídku i dodavatelé kuřecího masa. V roce 2019 se přes sociální média dostaly do širšího povědomí veřejnosti dva podobné sendviče, což fanoušky rozdělilo na dva tábory. Jeden sendvič byl od řetězce Chick-fil-A, druhý od řetězce Popeye ze skupiny Restaurant Brands International. Výsledkem bylo, že zájem o kuřecí sendviče se zvýšil v řetězcích po celých Spojených státech.

Nový sendvič od KFC bude mít čtvrt libry masa (asi 113 gramů), což je o 25 procent více než u současného kuřecího sendviče. Stát bude 3,99 USD (85 Kč), podobně jako srovnatelné burgery stojí v USA u konkurence.

Zdroj: ČTK

Americká ekonomikaPotraviny
Sdílejte:

Nenechte si ujít

20 nejvýnosnějších amerických akcií za 40 let a investorská lekce k nezaplacení

20 nejvýnosnějších amerických akcií za 40 let a investorská lekce k nezaplacení

3. 6.-Andrej Rády
Akciový trh