US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,67 %
NASDAQ+0,33 %
DOW JONES+1,05 %
PX+0,18 %
ČEZ-0,23 %
NVIDIA-1,07 %

Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy

Americká internetová televize Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy. Ve čtvrtek to podle agentury Reutes uvedl spoluředitel firmy Ted Sarandos. Podnik doufá, že díky levnějšímu předplatnému s reklamami zvýší počet uživatelů, který mu začal klesat.

Redakce IW
Redakce IW
23. 6. 2022 | 16:54
Americké akcie

Podle zpráv médií Netflix vede jednání o možné marketingové spolupráci s dceřinou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal společnosti Comcast. "Mluvíme teď s nimi se všemi," řekl Sarandos na konferenci Cannes Lions.

Netflix, který je známý svým velmi prodiváckým přístupem, poprvé připustil, že by mohl začít nabízet levnější variantu předplatného podpořeného příjmy z reklamy ve druhé polovině dubna. Tehdy oznámil, že mu v letošním prvním čtvrtletí klesl poprvé za více než deset let celosvětový počet předplatitelů. Další pokles předplatitelů čeká firma i ve druhém čtvrtletí.

"Nebudeme přidávat reklamu do Netflixu tak, jak ho dnes znáte, přidáme reklamu pro lidi, kteří říkají 'hele, chci nižší cenu a budu koukat na reklamy'," řekl Sarandos na konferenci.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

Zdroj: ČTK

Aktualita pro rok 2026

Americké akcieNetflixReklama a marketing
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Akciový býčí trend jako americký národní zájem? Nedivte se!

Akciový býčí trend jako americký národní zájem? Nedivte se!

27. 11.-Andrej Rády
Americké akcie