US MARKETZavírá za: 2 h 47 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy

Americká internetová televize Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy. Ve čtvrtek to podle agentury Reutes uvedl spoluředitel firmy Ted Sarandos. Podnik doufá, že díky levnějšímu předplatnému s reklamami zvýší počet uživatelů, který mu začal klesat.

Podle zpráv médií Netflix vede jednání o možné marketingové spolupráci s dceřinou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal společnosti Comcast. "Mluvíme teď s nimi se všemi," řekl Sarandos na konferenci Cannes Lions.

Netflix, který je známý svým velmi prodiváckým přístupem, poprvé připustil, že by mohl začít nabízet levnější variantu předplatného podpořeného příjmy z reklamy ve druhé polovině dubna. Tehdy oznámil, že mu v letošním prvním čtvrtletí klesl poprvé za více než deset let celosvětový počet předplatitelů. Další pokles předplatitelů čeká firma i ve druhém čtvrtletí.

"Nebudeme přidávat reklamu do Netflixu tak, jak ho dnes znáte, přidáme reklamu pro lidi, kteří říkají 'hele, chci nižší cenu a budu koukat na reklamy'," řekl Sarandos na konferenci.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

Zdroj: ČTK

Americké akcieNetflixReklama a marketing
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa