Footshopu v prvním čtvrtletí vzrostly tržby o 31 % na 318 milionů Kč
Skupině Footshop, která se zaměřuje na prodej streetwearové obuvi a oblečení, v letošním prvním čtvrtletí vzrostly tržby meziročně o 31 % na 318 milionů korun. Hrubá marže společnosti byla vyšší o 40 % a činila 116 milionů korun.
Zisk před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) společnosti v prvním čtvrtletí meziročně vzrostl na 26 milionů korun. Za loňský první kvartál tento výsledek dosáhl 2,4 milionu korun.
"První čtvrtletí je pro všechny výprodejový. V lednu se hlavně zbavujeme toho, co se neprodalo na Vánoce, a profitabilita tohoto čtvrtletí je vždy jednou z nejnižších v roce. Nárůst zisku o 24 milionů korun je skvělý výsledek. Věříme, že v tom budeme pokračovat a že máme našlápnuto na to, aby tento rok byl historicky nejlepším rokem, který naše firma zažila," řekl výkonný ředitel Footshopu Petr Hajduček.
Loni podle předběžných výsledků stouply firmě tržby o tři procenta na zhruba 1,07 miliardy korun a výsledek EBITDA se jí zvýšil proti roku 2022 o 65 až 80 %.
Zdroj: ČTK