Slabší poptávka srazila tržby, majitel Burger Kingu nesplnil očekávání trhu
Společnost Restaurant Brands International, mateřská firma řetězce Burger King, zaostala ve čtvrtletních tržbách za očekáváním analytiků. Na výsledky měla vliv nízká poptávka způsobená ekonomickou nejistotou a měnícím se chováním spotřebitelů.
Společnost Restaurant Brands International, která vlastní značky jako Burger King, Popeyes a Tim Hortons, ve čtvrtek oznámila výsledky za první čtvrtletí. Tržby dosáhly 2,11 miliardy dolarů, čímž mírně zaostaly za průměrným očekáváním analytiků ve výši 2,13 miliardy dolarů.
Výsledky odrážejí klesající poptávku v důsledku zvyšující se nejistoty na trhu a měnících se spotřebitelských návyků. Američané v době rostoucích cen volí častěji domácí vaření a omezují výdaje na stravování mimo domov.
Ekonomika USA v prvním čtvrtletí poprvé za tři roky zaznamenala pokles, což je signálem, že spotřebitelé očekávají další růst cen kvůli narůstajícím globálním obchodním napětím. Akcie společnosti obchodované v USA v reakci na výsledky oslabily v předburzovní fázi přibližně o 2 %.
Zdroj: Reuters