US MARKETZavírá za: 2 h 27 m
DOW JONES+0,32 %
NASDAQ+0,02 %
S&P 500+0,09 %
META+0,01 %
TSLA-2,25 %
AAPL-1,17 %

Levi Strauss prodává značku Dockers společnosti Authentic Brands Group za 311 milionů dolarů

Společnost Levi Strauss se dohodla na prodeji své značky Dockers firmě Authentic Brands Group za 311 milionů dolarů. Prodej je součástí strategie zaměřené na přímý prodej zákazníkům a posílení hlavní značky Levi’s. Dockers, známé především díky kalhotám chinos, čeká pod novým majitelem expanze na mezinárodních trzích.

20. 5. 2025 | 15:05

Levi Strauss oznámila prodej své značky Dockers firmě Authentic Brands Group za 311 milionů dolarů. Podle podmínek dohody přechází na ABG vlastnická práva ke značce Dockers, zatímco provozní činnost – včetně výroby, nákupu a distribuce – převezme společnost Centric Brands.

Levi’s může v budoucnu získat až 391 milionů dolarů navíc v závislosti na výkonnosti značky Dockers pod vedením ABG, která již spravuje značky jako Reebok, Nautica nebo Forever 21.

"Transakce lépe sladí naše portfolio s našimi prioritami – zaměřením na přímý prodej zákazníkům, rozšiřováním na mezinárodní trhy a investicemi do ženské módy a denimového životního stylu," uvedla generální ředitelka Levi’s Michelle Gass.

Dockers vznikly v roce 1986 jako alternativa k džínám a jejich popularita kulminovala v 90. letech. V posledních letech však značka čelila poklesu zájmu, zejména na americkém trhu, zatímco denim znovu nabírá na popularitě. Levi’s v říjnu 2024 oznámil, že zvažuje prodej značky, aby se mohl soustředit na rozvoj hlavní linie Levi’s a značky Beyond Yoga.

Za první fiskální čtvrtletí (do 2. března) vykázaly Dockers tržby ve výši 67 milionů dolarů. Přímé srovnání s minulým rokem není možné, protože Levi’s začal vykazovat výsledky jednotlivých značek teprve nedávno.

Authentic Brands Group plánuje značku Dockers dále rozvíjet díky své globální síti více než 1 700 licenčních partnerů. Jednání již probíhají s regionálními partnery v Latinské Americe, Evropě, na Blízkém východě a v Asii. "Dockers má silné postavení v oblasti volnočasového oblečení a obrovský prostor k růstu," uvedl Matt Maddox, prezident ABG.

Zdroj: CNBC

Fúze a akviziceSpojené státy americké (USA)
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika