Seznamovací aplikace sázejí miliony na to, že se do nich znovu zamilujete
Původním cílem randících aplikací v čele s Tinderem bylo spojit uživatele s kýmkoli. Nyní mají pomoci s hledáním toho pravého.
Giganti v oblasti randění (Hinge a Tinder od Match Group i Grindr a Bumble) investují desítky milionů do umělé inteligence v naději, že navzájem porazí sebe i AI nováčky. Zatímco z technického hlediska jsou umělá inteligence a strojové učení používány algoritmy randících aplikací už roky, tyto generativní AI funkce jdou ještě dál.
Výsledkem budou podle zástupců zmiňovaných společností lepší shody a méně swipů, zkrátka úplná "magie", jak to vyjádřil generální ředitel Grindru George Arison při nedávném oznámení výsledků. "Vstupujeme do fáze změn platformy díky AI," řekl generální ředitel Match Group Spencer Rascoff, podle kterého umělá inteligence mění v seznamovacích aplikacích vše.
Zdroj: Business Insider


