US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,79 %
NASDAQ+1,38 %
DOW JONES+0,14 %
PX+1,78 %
ČEZ+0,16 %
NVIDIA+2,54 %

HN: Část médií hrozí O2 odvetou za blokování internetové reklamy

V případě, že telekomunikační společnost O2 začne blokovat on-line reklamu, je část významných zpravodajských a zábavních webů připravena odstřihnout zákazníky operátora od svého obsahu. Informují o tom páteční Hospodářské noviny. Opatření by se dotklo více než třetiny české populace.

Společnost O2 Czech Republic, patřící finanční skupině PPF, blokování internetové reklamy pro své zákazníky zatím jen zvažuje. Už teď se ale proti tomu podle Hospodářských novin staví významné mediální společnosti jako jsou vydavatelství Mafra, Economia a Czech News Center nebo provozovatel portálu Seznam.cz. Zákazníci O2 by tak mohli ztratit přístup například na zpravodajské servery iDnes.cz, IHNED.cz či Blesk.cz.

Poskytovatelé obsahu se obávají ztráty podstatné části příjmů. Vedení velkých mediálních domů proto podle deníku odmítlo přijít na schůzku, na které jim O2 chtělo představit plán, jak místo spoléhání na reklamu urychlit zpoplatňování on-line obsahu.

Operátor O2 má na trhu připojení k internetu v Česku více než třetinový podíl. Generální ředitel Tomáš Budník Hospodářským novinám řekl, že pokud se firma rozhodne službu blokování reklamy nabídnout zákazníkům, je schopna ji spustit v řádu týdnů.

Zdroj: ČTK

Aktualita pro rok 2026

Akcie ČRO2 Czech Republic (dříve Telefónica C.R.)Reklama a marketing
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny