O2 získala pětinu v marketingové firmě Dateio

Telekomunikační firma O2 Czech Republic získala prostřednictvím svého fondu BOLT pětinový podíl ve společnosti Dateio, která se zabývá cíleným marketingem. Vyplývá to z informací společnosti. Výši investice nezveřejní.
Pražská firma Dateio umožňuje zákazníkům oslovit klienty bank s cílenými marketingovými nabídkami. Obchodníkům řešení přináší vyšší tržby, přesné cílení jejich nabídek a také měření úspěšnosti jejich marketingových kampaní. Pro banky představuje řešení od Dateio věrnostní program s propojením platebních karet a nabídek obchodníků.
"Věříme, že naše investice pomůže dalšímu rozvoji tohoto řešení, který přinese spolupráci s dalšími bankami v České republice a postupně i na dalších trzích," uvedl manažer BOLTu Jakub Minařík.
BOLT vznikl loni a jeho investice se pohybují v řádu milionů korun. Investoval již například do estonské taxi aplikace Taxify nebo do agregátoru tisku pro mobilní zařízení Tapito.
Zdroj: ČTK