US MARKETOtevírá za: 39 h 35 m
DOW JONES+0,78 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,70 %
META-0,55 %
TSLA+2,09 %
AAPL-0,09 %

Referendum o brexitu vyvolalo nejistotu na realitním trhu i na trhu s reklamou, říká majitel Daily Mail

Výsledek referenda o členství Británie v Evropské unii, ve kterém se voliči vyslovili pro odchod své země z evropské osmadvacítky, vyvolal nejistotu na realitním trhu i na trhu s reklamou. Uvedl to majitel britského deníku Daily Mail, který před referendem vybízel Brity, aby hlasovali pro brexit, tedy vystoupení z EU.

Redakce IW
Redakce IW
21. 7. 2016 | 9:55
Realitní trh

"Výsledek referenda vytvořil určitou nejistotu, především pokud jde o reklamní a realitní trh v Británii," uvedl podle agentury Reuters holding Daily Mail and General Trust, který tento bulvární list vlastní.

Za tři měsíce do 30. června klesly celkové příjmy z reklamy v jeho mediální divizi DMG Media o čtyři procenta. Reklama v tištěných médiích přitom klesla o deset procent, oproti tomu internetová reklama zaznamenala 12% nárůst. Během tří týdnů počínaje 26. červnem se situace na trhu s reklamou podle něj mírně zlepšila.

Referendum o členství Británie z Evropské unii se konalo 23. června. Pro takzvaný brexit byly před referendem například i bulvární listy Daily Express, Daily Star a The Sun a rovněž list The Daily Telegraph. Pro setrvání v unii bylo více článků v listech Daily Mirror, The Guardian a ve Financial Times.

Holding Daily Mail and General Trust má kromě médií zájmy také v energetice, pojištění či na trhu nemovitostí.

Zdroj: ČTK

Evropská unieGeopolitikaPolitikaRealitní trhReklama a marketingSpojené království
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika