US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,88 %
NASDAQ+1,31 %
DOW JONES+0,38 %
PX+0,89 %
ČEZ+1,17 %
NVIDIA+3,58 %

Zisk Pumy ve čtvrtletí kvůli výdajům na reklamu klesl o 45 pct.

Německému výrobci sportovního oblečení a obuvi Puma klesl ve třetím čtvrtletí čistý zisk o 45 % na 29 milionů eur. Pokles způsobily vysoké výdaje na podporu prodeje nových produktů. Firmě se však poprvé za téměř dva roky podařilo zvýšit prodej obuvi a zlepšila výhled prodeje na celý letošní rok.

Příjmy vzrostly o 3,7 % na 843 milionů eur. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů stouply o 6,4 %. K růstu přispěly všechny regiony, vysoký byl růst příjmů zvláště v Asii. Provozní zisk klesl o 43 % na 46 milionů eur.

Prodej obuvi se bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů zvýšil o dvě procenta a zaznamenal první růst za sedm čtvrtletí. Obuv má na celkových tržbách skupiny podíl 44 %. K růstu přispěl hlavně zájem o kopačky evoSPEED, které mělo několik hráčů na mistrovství světa v Brazílii. Firma také v srpnu spustila svoji největší marketingovou kampaň s atlety, jako sprinterem Usainem Boltem a fotbalovou hvězdou Mariem Balotellim. Prodej oblečení stoupl o 11,4 % díky vysoké poptávce po dresech Arsenalu.

Zdroj: ČTK

Aktualita pro rok 2026

Evropské akcieVýsledková sezóna
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny