US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,77 %
NASDAQ+1,02 %
S&P 500+0,83 %
ČEZ+0,33 %
KB+2,75 %
Erste+0,06 %

TOP 15 bonusů roku 2015

Každý den pro vás připravujeme shrnutí nejdůležitějších událostí, které se na trzích odehrály. Ale protože život není jen o práci a vážných zprávách, pokaždé k tomu přihodíme něco navíc. Podívejte se na souhrn nejlepších bonusů z našich článků o tom, co musíte ráno vědět.

Redakce IW
Redakce IW
31. 12. 2015 | 10:00
Musíte vědět

20. ledna

Doverský policista hvězdou internetu

Policejní oddělení v americkém Doveru narazilo při procházení videozáznamů z aut na nečekaný poklad. Hudebně-taneční číslo vytvořené pravděpodobně nic netušícím policistou k písni Taylor Swift Shake It Off se nekontrolovatelně rozletělo po internetu. Vidělo ho už téměř 19 milionů lidí a stoprocentně zažene i vaše chmury.

28. ledna

Mercedes-Benz má možnost se díky Super Bowlu uvolnit

Německá automobilka Mercedes-Benz při příležitosti amerického Super Bowlu, který se koná 1. února, zveřejnila novou animovanou reklamu, v níž ustupuje od své běžné vážnosti směrem k hravosti a vtipu. Viceprezident pro marketing Drew Slaven prohlásil, že událost jako Super Bowl značce umožňuje udělat něco trochu jiného.

17. února

Padesát odstínů lega

Filmové zpracování světového knižního bestselleru Padesát odstínů šedi za sebou má rekordní vstup do kin. Během prodlouženého víkendu film utržil ve Spojených státech 94,4 milionu dolarů a po celém světě 172 milionů dolarů, čímž si zajistil nejlepší únorový premiérový víkend v historii. Jak by však příběh pana Greye a Anastasie Steelové vypadal v legovém světě?

13. dubna

Nike rozjíždí novou kampaň pro ženy

Společnost Nike odstartovala novou kampaň pro ženy, protože právě ženy vnímá jako významnou část své spotřebitelské základny. Společnost věří, že jí ženská kolekce do roku 2017 přinese dodatečné dvě miliardy dolarů tržeb, a proto odstartovala svou dosud největší kampaň pro ženy. Kampaň s názvem #BetterForIt byla oficiálně zahájena 60vteřinovým spotem v neděli večer. Na rozdíl od ostatních kampaní Nike, které se většinou soustředily na úspěšné sportovce, se nová kampaň soustředí především na to, aby povzbudila "obyčejné" ženy v jejich sportovním úsilí, ačkoli se nacházejí teprve v začátcích svého snažení a cítí se značně nepříjemně.

15. dubna

Na Draghiho zaútočila aktivistka s nápisem "End the ECB dick-tatorship" na tričku

21. května

Jak se postavit medvědovi

Ralph Perrson se procházel se ženou a se psem, když si náhle všiml, že jeho pes štěká nějak divně. Vtom se na něj vyřítil medvěd. Naštěstí si Perrson uvědomil, že medvědi se bojí lidí úplně stejně, jako se lidé bojí medvědů. Co proto udělal?

24. června

Jak vidí českého Krtečka Číňané?

8. července

Procter & Gamble rozšiřuje kampaň za posilování sebevědomí dívek

Loni společnost Procter & Gamble prostřednictvím značky Always rozjela kampaň Like A Girl upozorňující na to, jak v období puberty prudce klesá dívčí sebevědomí. Letos P&G kampaň posouvá dále. Do projektu zapojila herečku ze seriálu Hra o trůny Maisie Williamsovou, která se rozhodla figurovat jako propagátorka kampaně, jejímž cílem je inspirovat mladé ženy na celém světě, aby se nenechaly omezovat společenskými pravidly a změnily genderovou dynamiku. Podle průzkumu provedeného mezi desetitisíci dívek se 72 % z nich cítí omezováno společností, v níž se pohybuje. A právě na škatulkování se nová kampaň soustředí.

18. srpna

Dívka stála se zavázanýma očima ve spodním prádle na Piccadilly Circus. Proč?

Jae Westová na střední škole a i pár let po ní trpěla poruchou příjmu potravy. Tato zkušenost ji dovedla až na Piccadilly Circus, kde se svlékla do spodního prádla, zavázala si oči páskou a o nohy si opřela ceduli s nápisem "Stojím tady za každého, kdo se kdy potýkal s poruchou příjmu potravy a problémem se sebevědomím jako já. Kresbou srdce na mé tělo vyjádřete svou podporu sebepřijetí". Veřejným přijetím sebe samotné se Jae dle svých slov snažila přimět lidi pochybovat o tom, jaký mají vlastně vztah sami k sobě a svému tělu. O tom, jak se cítila polonahá v polední nedělní špičce, si můžete přečíst zde.

15. září

Donald Trump a Čína

Trump Says "China" China. CHINA. China, China, China. China! http://huff.to/1Vi2XYqPosted by HuffPost Entertainment on 28. srpen 2015

7. října

Jak snadno a trvale odinstalovat Internet Explorer?

Don't like Internet Explorer? This is how you quickly uninstall it:Posted by HowToBasic on 4. říjen 2015

15. listopadu

Z rekreačního lyžaře hvězdou internetu

Rakouské lyžařské středisko Obergurgl je stejně jako další alpská střediska vybaveno webovými kamerami, díky kterým se lidé mohou z pohodlí domova nebo hotelového pokoje podívat na svah a zjistit, kolik zrovna lyžuje lidí a jaké je počasí. Návštěvníci střediska ale kamery využívají i k něčemu jinému.

30. listopadu

Kdo se nikdy nelekl vlastního stínu, ať hodí kamenem

21. prosince

Moderátor vyhlásil špatnou Miss Universe

Steve Harvey, který moderoval letošní finále Miss Universe, si v závěru večera prožil krušnou chvilku. Omylem totiž o korunku připravil Filipínku Piu Alonzo Wurtzbachovou a novou Miss Universe vyhlásil Kolumbijku Ariadnu Gutierrezovou, která měla být ve skutečnosti jen první vicemiss. Gutierrezová se ze svého domnělého vítězství radovala asi jen dvě minuty, než se Harvey na jeviště vrátil s omluvou a korunka byla předána právoplatné Miss Universe z Filipín.

22. prosince

Studentský projekt přišel s lepší reklamou než profesionálové

Následující reklama na whisky Johnnie Walker vznikla v rámci studentského projektu, jiné profesionální spoty však dalece převyšuje. Autoři reklamy, Daniel Titz a Dorian Lebherz, ji vytvořili jako ukázku svých schopností, aniž by značku kontaktovali nebo s ní spolupracovali. Producentem reklamy byla jejich alma mater, Filmová akademie Bádenska-Württemberska.

Musíte vědět
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

3. 7.-Pavel Kohár