US MARKETOtevírá za: 9 h 1 m
DOW JONES-0,64 %
NASDAQ+1,61 %
S&P 500+0,72 %
META+0,51 %
TSLA+4,07 %
AAPL-0,28 %

Nová konkurence na českém trhu cestovních kanceláří, Slevomat založil CK Zanzo orientovanou na exotiku

Slevový portál Slevomat spustil vlastní cestovní kancelář CK Zanzo, která prodává zájezdy do exotických destinací. Aktuální nabídka obsahuje Srí Lanku, Zanzibar a Thajsko, kde jsou v nabídce i poznávací zájezdy.

"Od října máme licenci na provozování cestovní kanceláře a samozřejmě pojištění proti úpadku. V horizontu tří let by se CK Zanzo měla dostat na obrat kolem jedné miliardy korun," uvedl v tiskové zprávě ředitel Slevomatu Adam Bartnicki.

Cestovní kancelář má fungovat nezávisle na Slevomatu s odlišnou nabídkou. V prodeji se neobjeví last minute zájezdy. Ubytovací kapacity budou vybírány a nakupovány ve spolupráci s německými cestovními kancelářemi. Odlety mají být z Prahy či letišť v okolních zemí.

"Německé cestovní kanceláře mají výborné jméno ve světě a jsou zárukou vysoké kvality. Proto jsme se domluvili na spolupráci právě s nimi," dodal Bartnicki.

Do konce roku chce mít cestovní kancelář v nabídce deset destinací z Asie, Afriky či Karibiku.

V ČR je asi 850 pojištěných cestovních kanceláří. Tržby cestovních kanceláří a cestovních agentur se v roce 2016 meziročně snížily o tři procenta na 47,7 miliardy korun. Tržby za rezervační a ostatní související činnosti stouply třikrát na 10,3 miliardy korun. Vyplývá to z údajů Českého statistického úřadu. Češi loni vyjeli na 4,9 milionu cest do zahraničí. Kratších výletů, do tří přenocování, bylo 1,3 milionu.

Slevomat loni vykázal tržby 533 milionů korun, zisk dosáhl 86 milionů korun.

Zdroj: ČTK

Česká republikaTurismus a cestovní ruch
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika