US MARKETZavírá za: 0 h 14 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

Potřeba systémové (r)evoluce ve vzdělávání aneb Jak by školy (ne)měly hodnotit studenty

Kolektiv autorů - redakce
Kolektiv autorů - redakce
20. 8. 2019 | 15:00
Vzdělání

Znát žáka či studenta a dát mu možnost dlouhodobě projevovat talent a zájem. Tudy může vést cesta k lepším studijním výsledkům i budoucímu uplatnění na pracovním trhu, nikoli skrze jednorázové, na paměť enormně náročné zkoušky, po kterých studenti velkou část poznatků rychle zapomenou. I o tom v rámci projektu AlterEko hovořili vedoucí komunikace EDUin Bob Kartous a Lenka Čábelová, PR manažerka společnosti Microsoft.

Delší verzi rozhovoru si jako podcast můžete stáhnout ZDE. Dvanáct kompletních rozhovorů z cyklu Alter Eko "Svět za 35 let" nabídne nakladatelství 65. pole. Knihu si můžete předběžně objednat již nyní ZDE.

Pracovní trhRozhovorVzdělání
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa