US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,68 %
NASDAQ+0,56 %
S&P 500+0,50 %
ČEZ+0,33 %
KB-0,10 %
Erste+1,14 %

LVMH koupila podíl ve značce šampaňského rappera Jay-Z

Moët Hennessy, divize luxusní skupiny LVMH, koupila podíl 50 % ve značce šampaňského Armand de Brignac patřící rapperovi Jay-Z. Finanční podrobnosti dohody nebyly zveřejněny. LVMH tak rozšiřuje svoji spolupráci s celebritami.

Redakce IW
Redakce IW
22. 2. 2021 | 21:06
Alkohol a drogy

Armand de Brignac v roce 2019 prodal více než půl milionu lahví. Cena za lahev začíná na 300 USD. Jay-Z je investorem značky známé logem pikového esa na lahvi v barvě kovu od roku 2006, plným vlastníkem pak od roku 2014.

Značce Armand de Brignac by mohly pomoci odborné znalosti v oblasti luxusního marketingu a distribuční síť LVMH v době, kdy trh se šampaňským zasáhla pandemie nemoci covid-19. Trh loni klesl o pětinu kvůli odkládání nebo rušení svateb a dalších oslav. LVMH, která vlastní značku šampaňského Moët & Chandon či koňaku Hennessy, si však vedla o něco lépe než celý trh, její prodej vína a lihovin klesl o 14 procent, upozornila agentura Bloomberg.

Luxusní značky po celém světě uzavírají partnerské dohody s celebritami ve snaze oslovit mladší zákazníky. Manželka Jay-Z, popová hvězda Beyoncé, se angažuje ve značce sportovního oblečení Ivy Park. Kosmetická firma Coty se loni dohodla na koupi podílu 20 procent v kosmetické značce KKW patřící hvězdě reality show Kim Kardashianové Westové. Sázky LVMH na celebrity se však ne vždy vyplatily. Tento měsíc firma oznámila, že po necelých dvou letech pozastavuje spolupráci s Rihannou a její módní značkou Fenty.

Zdroj: ČTK

Alkohol a drogyCelebrityEvropské akcieLuxus
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

25. 6.-Tomáš Beránek
Průmyslové kovy