Vždy jsem měl rád dobrodružství. I proto jsme se rozhodli pro vstup na burzu, říká zakladatel Footshopu Peter Hajduček
Doma mám asi 150 párů tenisek, ale asi budu muset sbírku trochu zredukovat, protože nás doma začíná být moc, říká Peter Hajduček, zakladatel společnosti Footshop. Na evropském trhu s módou má firma zatím jen malý podíl, díky tomu má ale kam růst. "Snažíme se přísně hlídat náklady a na naší ziskovosti je to vidět. Máme za sebou úspěšný rok, vstoupili jsme na polský trh a divokou mediální kampaní jsme zahájili spolupráci s Václavem Staňkem a značkou Botas. Když jsme to vymýšleli, hodně jsme se u toho bavili. Měli jsme strach, že lidé odhalí, že to je hra, protože nejsme herci, ale nakonec to vyšlo," vzpomíná Hajduček. Mluvili jsme s ním také o tom, co stálo za vznikem značky, jak složité je vyjednávání s dodavateli a jestli se vyplatí do tenisek investovat.