Bezvavlasy registrují s novým e-shopem růst počtu návštěvníků, objednávek i tržeb
Společnost Bezvavlasy, druhý největší tuzemský prodejce vlasové kosmetiky, nasadila 26. července pro český trh nový e-shop. Za první měsíc fungování registruje firma významný růst počtu návštěvníků, objednávek i tržeb.
Počet návštěvníků webu v Česku meziročně vzrostl podle dat Google Analytics v období od 26. července do 26. srpna meziročně o 37,6 %. Vyšší návštěvnost webu se propsala i do růstu počtu objednávek, které vzrostly o 20,7 %. Počet objednávek přes mobilní zařízení vzrostl dokonce o 29,9 %.
Tržby pak za sledované období vzrostly v ČR meziročně o necelých 36,5 % na 20,2 milionu Kč. Dynamika růstu je přičítána právě novému e-shopu. Společnost očekává po tomto testovacím provozu nasazení on-line marketingových kampaní, které by měly dosavadní růst dále akcelerovat. Bezvavlasy tak rostou navzdory obavám panujícím v ekonomice, kdy oproti jiným e-commerce sektorům potvrzují stabilitu odvětví vlasové kosmetiky.
"Vyšší návštěvnost nového e-shopu byla očekávána a jsme rádi za vesměs pozitivní reakce zákazníků. Zároveň pozorujeme dobrý směr v rámci oslovení mladší věkové skupiny, který by měl akcelerovat spuštěním kampaní na sociálních sítích," uvádí ke statistikám výkonný ředitel společnosti Jaromír Muchka.
Společnost plánuje nasazení nového e-shopu i na zahraničních trzích. Na Slovensku i v Maďarsku bude web nasazen během čtvrtého kvartálu letošního roku. Zde se očekává ještě vyšší růst než v Česku, které v roce 2021 tvořilo 69 % tržeb společnosti.
Zdroj: STARTEEPO