US MARKETOtevírá za: 8 h 59 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

FIXED.zone zrychluje růst za podpory WMC Grey

Společnost FIXED.zone, český výrobce příslušenství pro mobilní telefony, tablety a nositelnou elektroniku, odstartovala spolupráci se strategickým týmem WMC Grey. Ten již od června provádí rychle rostoucí značku svým Brand and Business Booster programem, při kterém oba partneři přenastaví celkovou komunikaci značky FIXED. Dále spolupracují na kampaních propagujících jak značku samotnou, tak produktové řady výrobce. První komunikaci společně spustí již tento měsíc.

"Každý rok se snažíme o nějakou klíčovou změnu, která posune FIXED o úroveň výše. Loni jsme vstoupili na burzu, přešli na ekologičtější, celopapírové obaly produktů, výrazně jsme posílili expanzi na evropské trhy. Hlavní novinkou letošního roku je náš postoj ke značce a marketingu. Učíme se jednoduše a srozumitelně komunikovat se zákazníky a oslovovat nové. Kromě produktů tak představíme i naší vizi, inovace a vztah k udržitelnosti," říká zakladatel společnosti Daniel Havner.

Brand and Business Booster program agentury WMC GREY provedl firmu celkovou revizí komunikačního konceptu a grafickou konstrukcí značky, která je nutným předpokladem pro úspěšné zvládnutí dalšího růstu.

"Ve značce FIXED vidíme velký potenciál, a proto jsme rádi, že se rozhodla využít možnosti našeho uceleného Brand and Business Booster programu," uvádí ke spolupráci Jan Plajner, šéf Brand Development WMC Grey. "Věříme, že je to důležité ve dvou rovinách - interně pro klienta, který do svého růstového potenciálu chytře investuje v tu pravou chvíli, a ve vztahu k agentuře pro budování úspěšné dlouhodobé spolupráce," dodává.

FIXED má ambice stát se lídrem v segmentu příslušenství prostřednictvím vlastního designu produktů, vlastních výrobních kapacit a nyní i silného marketingu. Kromě stávající výroby kožených pouzder nebo třeba chytrých peněženek v Prostějově společnost plánuje investice do automatizace, zpracování recyklovaných plastů nebo hliníku. Zaměření značky není jednostranné, dokáže uspokojit potřeby širokého spektra uživatelů chytrých technologií.

"Produkty FIXED patří do první ligy, nyní tam posouváme i samotnou značku a její komunikaci," nastiňuje vizi marketingový ředitel značky Martin Kubáč. "Bytostně věřím, že spolupráce s WMC Grey je pro nás game changer. Společně jsme definovali kořeny značky, zakódovali její DNA a nastavili kontinuální komunikační linku. Z nového partnerství mám extrémní radost. Profesně a lidsky. Spojili jsme dva skvělé týmy," dodává.

Zdroj: FIXED.zone

Akcie ČRFIXED.zoneReklama a marketing
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa