Obrat FIXED.zone loni vzrostl téměř o pětinu, značce se dařilo v Česku i v zahraničí

Společnost FIXED.zone, český výrobce a distributor příslušenství pro mobilní zařízení, loni zvýšil obrat o 19 %. Výsledek 375 milionů korun významně překonal plán, který byl jako odhad pro tento rok prezentován investorům v říjnu 2021 při vstupu FIXED.zone na trh START pražské burzy. Společnost v minulém roce prodala celkem dva miliony kusů příslušenství, meziročně o 14 % více.
V souladu s prezentovanými plány se podařilo zvýšit podíl obratu ze zahraničních trhů z 8,9 % v roce 2021 na 13,2 % v roce 2022. V roce 2023 chce FIXED.zone zvýšit podíl zahraničního obchodu na 20 %. Společnost zahájila prodej v Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku a Polsku a obchodní spolupráci navázala i na několika dalších evropských trzích.
"I přes očekávanou obtížnou situaci na trhu s elektronikou plánujeme udržet i v roce 2023 meziroční růst o dvacet procent. Máme velmi pozitivní zpětnou vazbu na produkty i marketing značky FIXED od našich zahraničních partnerů. A právě díky rozvíjejícím se vztahům s partnery působícími na evropském trhu hodláme doručit akcionářům skvělé výsledky i za rok 2023," nastínil záměry pro letošní rok Daniel Havner, zakladatel a akcionář FIXED.zone.
Největší zájem měli zákazníci firmy v roce 2022 o výrobky určené pro ochranu zařízení a pro rychlé nabíjení mobilních telefonů a tabletů. Velmi úspěšný byl sortiment bezdrátového nabíjení, zejména pak nabíjecí stanice, které umí nabíjet současně více zařízení. Nejdynamičtější růst zaznamenaly kategorie, které byly pro FIXED nové, příslušenství pro chytré hodinky a stylusy pro smartphony a tablety.
"Plány FIXED.zone pro rok 2023 jsou velmi ambiciózní, cílíme na udržení růstu obratu v řádu dvaceti procent. Že jde o plán realistický, ukazují pozitivní výsledky za leden a únor letošního roku, kdy jsme dosáhli meziročního růstu obratu o 22 %," uvedl generální ředitel FIXED.zone Jan Moravec.
Prodeje v příštích měsících by mělo podpořit uvedení novinek na trh
"Ve FIXED.zone máme vždy rozjetých několik vývojových projektů, které mají ambici posunout dál nejenom značku, ale často i celý obor. Významně jsme pokročili v projektu výroby pouzder z recyklátu a úspěšně jsme prošli certifikačním procesem vlastních chytrých lokátorů u společnosti Apple. A to je jen zlomek toho, na co se mohou naši zákazníci letos těšit," doplnil Daniel Havner.
Zdroj: FIXED.zone