Společnost FIXED.zone chce do roku 2026 zvýšit tržby o 70 %

Český výrobce a distributor příslušenství pro mobilní zařízení FIXED.zone chce do roku 2026 zvýšit tržby v porovnání s rokem 2022 o 70 %. Výsledek by tak měl překročit 636 milionů Kč.
"I přes očekávanou obtížnou situaci na trhu s elektronikou plánujeme udržet i v roce 2023 meziroční růst o 20 %. Máme velmi pozitivní zpětnou vazbu na produkty i marketing značky FIXED od našich zahraničních partnerů. A právě díky rozvíjejícím se vztahům s partnery působícími na evropském trhu hodláme doručit skvělé výsledky akcionářům i v roce 2023," uvedl Daniel Havner, člen správní rady FIXED.zone.
Jedním z hlavních zdrojů dalšího růstu by měl být export. Zatímco v roce 2021 činil podíl zahraničního obchodu jen 9 %, letos by to měla být již pětina celkového obratu. Jen za první čtvrtletí letošního roku vzrostl objem exportu o více než polovinu. Nyní FIXED.zone vidí největší potenciál na evropských trzích, které se snadno logisticky obsluhují. Společnost se chystá oslnit významné hráče v oboru i na berlínské výstavě IFA, která se koná v září.
Významným předpokladem rozvoje společnosti je masivní podpora značky. Společnost už realizovala tři významné marketingové kampaně zaměřené na konkrétní produkty a posilování značky. Aktuálně probíhá letní kampaň zaměřená na prezentaci inovativního příslušenství pro cestování.
Zdroj: FIXED.zone