Obliba digitálních peněženek v Česku prudce roste
Poskytovatel platebních řešení PayU nově nabízí zákazníkům platební metodu Click to Pay. E-shopy a prodejci, kteří jsou zákazníky PayU, tak umožní svým zákazníkům platit kartami Mastercard ještě rychleji a pohodlněji, bez nutnosti zdlouhavě vyplňovat citlivé údaje ze své platební karty nebo je ukládat do aplikací a prohlížečů.
Nejnovější průzkum Mastercard ukázal, že 65 % českých zákazníků, kteří nakupují online, platí primárně kartou, a čím dál častěji využívají platební peněženky jako je Click to Pay. Zatímco v roce 2020 podle Mastercard používalo digitální peněženky pravidelně pouze 13 % zákazníků, podle aktuálních údajů již 44 % transakcí zpracovaných platební bránou PayU bylo provedeno pomocí digitálních peněženek.
Digitální peněženky jsou bezpečnější než opakované opisování údajů z karty nebo jejich ukládaní do aplikací a prohlížečů. Uživatel aktivuje Click to Pay jen jednou v centrálním prostředí Mastercard, a poté platby probíhají na principu tokenizace – číslo karty je nahrazeno náhodně vygenerovanou šifrou.
Zdroj: FYI