Společnost Fox překonala očekávání díky silné reklamě během Super Bowlu
Mediální společnost Fox Corporation v pondělí oznámila meziroční nárůst tržeb o 27 % na 4,37 miliardy dolarů za třetí čtvrtletí, čímž překonala odhady analytiků. Hlavním tahounem byla rekordní sledovanost Super Bowlu, která přinesla prudký nárůst reklamních příjmů.
Reklamní příjmy společnosti dosáhly 2,04 miliardy dolarů, což představuje 65% nárůst oproti předchozímu roku. Výsledek výrazně překonal analytický konsenzus, který činil 1,67 miliardy dolarů.
Společnost Fox, která vlastní mimo jiné stanice FOX News, FOX Sports a streamovací službu Tubi, těžila z obrovské sledovanosti finále National Football League. Podle agentury Nielsen si přenos zapnulo přibližně 127,7 milionu diváků, což z něj činí nejsledovanější televizní vysílání v historii jednoho kanálu.
Super Bowl každoročně patří k nejsledovanějším událostem americké televizní scény a zatímco tradiční televizní sledovanost v USA obecně klesá, zájem o tuto sportovní událost naopak roste.
Zdroj: Reuters