US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ-1,00 %
NVIDIA-2,47 %

Starbucks sází na lidskost a spouští program Green Apron Service

Starbucks spouští program "Green Apron Service" jako klíčovou součást snahy CEO Briana Niccola o návrat k pohostinnosti – baristé mají zákazníky vítat úsměvem, kreslit na kelímky a zajistit rychlý, osobní servis. Nová strategie má zlepšit zákaznický zážitek a podpořit stagnující tržby.

29. 7. 2025 | 14:44

"Když vstoupíte do kavárny, pozdraví vás úsměv, perfektní káva a osobní přístup," uvedl provozní ředitel Mike Grams. Nová strategie vznikla i na základě podnětů od zaměstnanců a rostoucího podílu digitálních objednávek (provedené přes mobilní aplikaci, web nebo samoobslužné kiosky), které už tvoří přes 30 % tržeb.

Starbucks investuje do lepšího plánování směn, technologie Smart Queue i do pohodlnějšího prostředí v kavárnách. Prvotní výsledky z pilotního provozu v 1 500 pobočkách ukázaly zrychlení obsluhy, růst tržeb i vyšší spokojenost zákazníků. Program je reakcí na klesající tržby z porovnatelných prodejen. Ty meziročně klesají už pět čtvrtletí po sobě. Niccol, který převzal vedení loni v září, se tak snaží obnovit důvěru investorů a vrátit značce růst.

Grams dodal, že cílem je, aby zákazníci dostávali stejně kvalitní službu napříč všemi kanály – ať už v kavárně, přes aplikaci nebo ve výdejovém okně pro auta, kterých má Starbucks v USA přes 7 000.

Zdroj: CNBC

Americké akcieKávaPotraviny
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio