Akcie Snap ztratily 20 % po slabších výsledcích a technickém problému v reklamní platformě
Společnost Snap reportovala za 2Q čistou ztrátu 262,6 mil. USD a upravený EBITDA ve výši 41,3 mil. USD, což zaostalo za očekáváním. Výsledky negativně ovlivnil výpadek reklamní platformy, který snížil příjmy z kampaní. Akcie oslabily o 20 %.
K technickému problému došlo v rámci snahy o zlepšení výkonnosti inzerce, kdy systém umožnil realizaci některých reklamních kampaní za výrazně nižší ceny v aukci. Generální ředitel Evan Spiegel uvedl, že šlo o důsledek nedávných změn v nastavení platformy.
Kromě technického výpadku ovlivnilo tržby také načasování postního měsíce ramadán a změny v daňových pravidlech u levnějšího dovozového zboží. Společnost dále čelila nárůstu celkových nákladů a výdajů, které meziročně vzrostly o téměř 8 % na 1,60 mld. USD.
Denní počet aktivních uživatelů vzrostl meziročně o 9 % na 469 milionů. Průměrné tržby na uživatele dosáhly 2,87 USD, což znamená pokles oproti prvnímu čtvrtletí.
Akcie Snap od začátku roku odepsaly přibližně třetinu své hodnoty.
Zdroj: Investopedia