US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ-1,00 %
NVIDIA-2,47 %

Luxusní značky v boji proti poklesu sázejí na kosmetiku a doplňky

Luxusní značky stále zvyšují ceny, což odrazuje některé jejich zákazníky. Hledají tedy způsoby, jak snížit náklady a oslovit další spotřebitele.

11. 9. 2025 | 11:03

Jednou z cest, jak snížit dopady cel i rostoucích nákladů, je důraz na kosmetické produkty. Nově je tedy nabízí i gigant LVMH Louis Vuitton. Nejvíce zákazníků oslovily parfémované rtěnky, které nejsou s cenou 160 dolarů za kus zrovna levné. Naznačují ale posun luxusních hráčů k širší klientele, aniž by oslabili své vlajkové produkty.

"Myslím, že je to velmi chytrý krok," napsal v e-mailu pro CNBC Luca Solca, vedoucí odboru globálního luxusního zboží ve společnosti Bernstein, která se zabývá diverzifikací luxusních značek.

Zdroj: CNBC

LuxusMóda a design
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio