US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,48 %
NASDAQ+0,03 %
S&P 500+0,30 %
ČEZ-0,54 %
KB+0,00 %
Erste-1,27 %

Luxusní značky v boji proti poklesu sázejí na kosmetiku a doplňky

Luxusní značky stále zvyšují ceny, což odrazuje některé jejich zákazníky. Hledají tedy způsoby, jak snížit náklady a oslovit další spotřebitele.

11. 9. 2025 | 11:03

Jednou z cest, jak snížit dopady cel i rostoucích nákladů, je důraz na kosmetické produkty. Nově je tedy nabízí i gigant LVMH Louis Vuitton. Nejvíce zákazníků oslovily parfémované rtěnky, které nejsou s cenou 160 dolarů za kus zrovna levné. Naznačují ale posun luxusních hráčů k širší klientele, aniž by oslabili své vlajkové produkty.

"Myslím, že je to velmi chytrý krok," napsal v e-mailu pro CNBC Luca Solca, vedoucí odboru globálního luxusního zboží ve společnosti Bernstein, která se zabývá diverzifikací luxusních značek.

Zdroj: CNBC

LuxusMóda a design
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Čím dražší, tím atraktivnější: Popírají některé investice tržní logiku?

Čím dražší, tím atraktivnější: Popírají některé investice tržní logiku?

10. 9.-Andrej Rády
Ponaučení pro investory