Šéf společnosti Meta Mark Zuckerberg sází do budoucna na chytré brýle
Generální ředitel společnosti Meta Mark Zuckerberg učinil v červenci prohlášení, že lidé bez chytrých brýlí mohou časem být ve "významné kognitivní nevýhodě". Jeho vize budoucnosti by se mohla zhmotnit tento týden během konference Meta Connect, kde technologický gigant nastíní své další kroky a představí nové produkty.
Zprávy naznačují, že Meta chystá novou řadu chytrých brýlí s umělou inteligencí. Ty mají navázet na relativně úspěšné brýle Ray-Ban, které dokážou analyzovat prostředí nositele a odpovídat na otázky týkající se jeho okolí.
Chytré brýle byly podle serveru CNN světlým bodem v převážně nevýrazných pokusech společnosti Meta vsadit na převratné technologie. Na počátku 21. století propásla příležitost se smartphony a v roce 2021 se pokusila přeorientovat svou značku na metaverse, což však nevedlo k přetvoření internetu tak, jak si Zuckerberg představoval.
Brýle Meta si nicméně spotřebitelé oblíbili. Mateřská společnost Ray-Ban, EssilorLuxottica, v červenci oznámila, že tržby z prodeje brýlí Meta se meziročně více než ztrojnásobily. A průzkum trhu naznačuje, že jsou v tomto oboru vedoucí značkou.
Zdroj: CNN