Meta představila chytré brýle Ray-Ban Display s vestavěným displejem
Společnost Meta ve středu uvedla na trh nové chytré brýle Ray-Ban Display za 799 dolarů. Jde o první model firmy s vestavěným digitálním displejem určeným pro spotřebitele.
Brýle umožňují ovládání gesty prostřednictvím náramku Meta Neural Band a kromě sledování videí či zpráv nabízí i propojení s dalšími službami. Podle Marka Zuckerberga jde o první model v klasickém stylu Ray-Ban, který kombinuje umělou inteligenci, displej s vysokým rozlišením a nové možnosti interakce.
Meta zároveň představila sportovní brýle Oakley Meta Vanguard, které se začnou prodávat 21. října za 499 dolarů, a novou generaci Ray-Ban Meta (Gen 2) s cenou 379 dolarů a dvojnásobnou výdrží baterie oproti předchozímu modelu.
Chytré brýle Meta vznikají ve spolupráci s výrobcem EssilorLuxottica, partnerství obě firmy prodloužily v loňském roce. Podle Zuckerberga mají nové produkty sloužit jako most k náročnějším řešením s rozšířenou realitou, na nichž Meta pracuje.
Zdroj: CNBC