US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ-1,00 %
NVIDIA-2,47 %

Roztomilost prodává. A luxusní značky toho chtějí využít

Přívěsky ve tvaru příšerek Labubu se staly velkým trendem a často zdobí i drahé kabelky. Luxusní značky tedy testují, jestli jejich zákazníci za podobné postavičky zaplatí i výrazně víc.

24. 9. 2025 | 13:40

Panenky Labubu od firmy Pop Mart se staly v luxusní módě žádaným doplňkem, přičemž celebrity jako Lisa z Blackpink kombinují tyto přívěsky i s kabelkami od Louis Vuitton nebo Hermès. A nechybí ani limitované edice a personalizované modely, které se prodávají za mnohem víc než desítky dolarů.

První módní domy tedy už s Pop Mart spolupracují na přívěscích na kožené kabelky a další módní doplňky. Jedním z nich je i pařížský Moynat, který plánuje takovou kolekci uvést na trh už za několik týdnů. Její součástí bude právě Labubu, a to společně s dalšími dvěma postavami od hongkongsko-holandského umělce Kasinga Lunga. A zatímco tašky by měly stát zhrubs 2150 dolarů, panenky se budou prodávat za 450 dolarů.

Zdroj: CNBC

LuxusMóda a design
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio