US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,32 %
NASDAQ+0,22 %
DOW JONES+0,60 %
PX+0,00 %
ČEZ+0,00 %
NVIDIA-0,30 %

Roztomilost prodává. A luxusní značky toho chtějí využít

Přívěsky ve tvaru příšerek Labubu se staly velkým trendem a často zdobí i drahé kabelky. Luxusní značky tedy testují, jestli jejich zákazníci za podobné postavičky zaplatí i výrazně víc.

24. 9. 2025 | 13:40

Panenky Labubu od firmy Pop Mart se staly v luxusní módě žádaným doplňkem, přičemž celebrity jako Lisa z Blackpink kombinují tyto přívěsky i s kabelkami od Louis Vuitton nebo Hermès. A nechybí ani limitované edice a personalizované modely, které se prodávají za mnohem víc než desítky dolarů.

První módní domy tedy už s Pop Mart spolupracují na přívěscích na kožené kabelky a další módní doplňky. Jedním z nich je i pařížský Moynat, který plánuje takovou kolekci uvést na trh už za několik týdnů. Její součástí bude právě Labubu, a to společně s dalšími dvěma postavami od hongkongsko-holandského umělce Kasinga Lunga. A zatímco tašky by měly stát zhrubs 2150 dolarů, panenky se budou prodávat za 450 dolarů.

Zdroj: CNBC

LuxusMóda a design
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny