Roztomilost prodává. A luxusní značky toho chtějí využít
Přívěsky ve tvaru příšerek Labubu se staly velkým trendem a často zdobí i drahé kabelky. Luxusní značky tedy testují, jestli jejich zákazníci za podobné postavičky zaplatí i výrazně víc.
Panenky Labubu od firmy Pop Mart se staly v luxusní módě žádaným doplňkem, přičemž celebrity jako Lisa z Blackpink kombinují tyto přívěsky i s kabelkami od Louis Vuitton nebo Hermès. A nechybí ani limitované edice a personalizované modely, které se prodávají za mnohem víc než desítky dolarů.
První módní domy tedy už s Pop Mart spolupracují na přívěscích na kožené kabelky a další módní doplňky. Jedním z nich je i pařížský Moynat, který plánuje takovou kolekci uvést na trh už za několik týdnů. Její součástí bude právě Labubu, a to společně s dalšími dvěma postavami od hongkongsko-holandského umělce Kasinga Lunga. A zatímco tašky by měly stát zhrubs 2150 dolarů, panenky se budou prodávat za 450 dolarů.
Zdroj: CNBC