Roblox zvyšuje celoroční výhled tržeb díky silné poptávce po virálních hrách
Společnost Roblox potřetí v letošním roce zvýšila výhled celkových příjmů, nyní očekává 6,57 až 6,62 miliardy dolarů. Výsledky podpořily vyšší útraty peněz hráčů v populárních hrách, například "Steal a Brainrot", a nárůst denních aktivních uživatelů na více než 150 milionů.
Společnost Roblox ve čtvrtek oznámila zvýšení celoročního výhledu příjmů již potřetí v tomto roce. Nyní očekává tržby mezi 6,57 a 6,62 miliardy dolarů, zatímco předchozí prognóza činila 5,87 až 5,97 miliardy. Pro čtvrté čtvrtletí odhaduje příjmy 2,00 až 2,05 miliardy dolarů, což je nad tržními očekáváními 1,80 miliardy podle údajů LSEG.
Za třetí čtvrtletí společnost vykázala příjmy 1,92 miliardy dolarů, což překonalo odhad trhu 1,65 miliardy. Počet denních aktivních uživatelů vzrostl meziročně o 70 % na více než 150 milionů - jedná se o největší nárůst za posledních pět let.
Růst společnosti podpořily populární hry jako "Steal a Brainrot", která v říjnu překonala 25 milionů současně aktivních hráčů. Finanční ředitel Naveen Chopra uvedl, že výsledky odrážejí investice do algoritmu vyhledávání, infrastruktury a podpory vývojářů.
Roblox, který rozšiřuje své působení z herního segmentu do oblasti sociální interakce a zábavy, letos více než zdvojnásobil hodnotu svých akcií. V předobchodní fázi v reakci na oznámení akcie posílily o 8 %.
Zdroj: Reuters

