US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,18 %
NASDAQ+1,21 %
S&P 500+0,73 %
ČEZ-0,24 %
KB+0,10 %
Erste+1,09 %

WSJ: Amazon rozšíří nabídku výrobků vlastních značek o potraviny

Americký internetový obchod Amazon hodlá rozšířit škálu produktů nabízených pod vlastními značkami o nové řady výrobků, jako jsou oříšky, koření, čaj, dětská výživa nebo dětské pleny. S odvoláním na informované zdroje to napsal americký ekonomický list The Wall Street Journal. Pro největší internetový obchod světa by to podle něj byl první významnější krok na trhu s potravinami podléhajícími zkáze.

Redakce IW
Redakce IW
16. 5. 2016 | 19:28
Amazon

Amazon již nabízí celou škálu výrobků, které pro něj vyrábějí smluvní výrobci a které prodává pod vlastními značkami. Společnost nabízí i rozvoz potravin, avšak pouze v několika městech na západním a východním pobřeží USA.

Zdroje WSJ uvedly, že nové výrobky vlastních značek - například Happy Belly nebo Mama Bear - si budou moci objednat pouze předplatitelé služby Amazon Prime, kde se platí členský poplatek 99 dolarů ročně. První z těchto výrobků by se na webu Amazonu mohly začít objevovat již na konci tohoto nebo začátkem příštího měsíce, uvedl jeden ze zdrojů.

Mluvčí Amazonu se k věci odmítla vyjádřit.

Konkurence na trhu internetového prodeje potravin je ve Spojených státech na vzestupu. Rozvoz potravin nabízejí služby jako Fresh Direct a Instacart. Největší maloobchodní řetězec světa Wal-Mart Stores v dubnu uvedl, že rozšíří službu, díky které si lidé mohou zboží objednat přes internet a vyzvednout v místní prodejně.

Zdroj: ČTK

AmazonAmerické akciePotraviny
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Začíná nejhorší akciové období roku. Které tituly ho umí zvládat?

Začíná nejhorší akciové období roku. Které tituly ho umí zvládat?

4. 8.-Andrej Rády
Americké akcie