WSJ: Amazon rozšíří nabídku výrobků vlastních značek o potraviny

Americký internetový obchod Amazon hodlá rozšířit škálu produktů nabízených pod vlastními značkami o nové řady výrobků, jako jsou oříšky, koření, čaj, dětská výživa nebo dětské pleny. S odvoláním na informované zdroje to napsal americký ekonomický list The Wall Street Journal. Pro největší internetový obchod světa by to podle něj byl první významnější krok na trhu s potravinami podléhajícími zkáze.
Amazon již nabízí celou škálu výrobků, které pro něj vyrábějí smluvní výrobci a které prodává pod vlastními značkami. Společnost nabízí i rozvoz potravin, avšak pouze v několika městech na západním a východním pobřeží USA.
Zdroje WSJ uvedly, že nové výrobky vlastních značek - například Happy Belly nebo Mama Bear - si budou moci objednat pouze předplatitelé služby Amazon Prime, kde se platí členský poplatek 99 dolarů ročně. První z těchto výrobků by se na webu Amazonu mohly začít objevovat již na konci tohoto nebo začátkem příštího měsíce, uvedl jeden ze zdrojů.
Mluvčí Amazonu se k věci odmítla vyjádřit.
Konkurence na trhu internetového prodeje potravin je ve Spojených státech na vzestupu. Rozvoz potravin nabízejí služby jako Fresh Direct a Instacart. Největší maloobchodní řetězec světa Wal-Mart Stores v dubnu uvedl, že rozšíří službu, díky které si lidé mohou zboží objednat přes internet a vyzvednout v místní prodejně.
Zdroj: ČTK