US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ+0,39 %
NVIDIA-2,47 %

WSJ: Amazon rozšíří nabídku výrobků vlastních značek o potraviny

Americký internetový obchod Amazon hodlá rozšířit škálu produktů nabízených pod vlastními značkami o nové řady výrobků, jako jsou oříšky, koření, čaj, dětská výživa nebo dětské pleny. S odvoláním na informované zdroje to napsal americký ekonomický list The Wall Street Journal. Pro největší internetový obchod světa by to podle něj byl první významnější krok na trhu s potravinami podléhajícími zkáze.

Redakce IW
Redakce IW
16. 5. 2016 | 19:28
Amazon

Amazon již nabízí celou škálu výrobků, které pro něj vyrábějí smluvní výrobci a které prodává pod vlastními značkami. Společnost nabízí i rozvoz potravin, avšak pouze v několika městech na západním a východním pobřeží USA.

Zdroje WSJ uvedly, že nové výrobky vlastních značek - například Happy Belly nebo Mama Bear - si budou moci objednat pouze předplatitelé služby Amazon Prime, kde se platí členský poplatek 99 dolarů ročně. První z těchto výrobků by se na webu Amazonu mohly začít objevovat již na konci tohoto nebo začátkem příštího měsíce, uvedl jeden ze zdrojů.

Mluvčí Amazonu se k věci odmítla vyjádřit.

Konkurence na trhu internetového prodeje potravin je ve Spojených státech na vzestupu. Rozvoz potravin nabízejí služby jako Fresh Direct a Instacart. Největší maloobchodní řetězec světa Wal-Mart Stores v dubnu uvedl, že rozšíří službu, díky které si lidé mohou zboží objednat přes internet a vyzvednout v místní prodejně.

Zdroj: ČTK

AmazonAmerické akciePotraviny
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio