US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,38 %
NASDAQ+0,15 %
S&P 500-0,12 %
ČEZ+0,16 %
KB+1,34 %
Erste+0,21 %

Ombudsman ČEZ loni vyhověl 11 % stížností zákazníků

Ombudsman energetické skupiny ČEZ Josef Sedlák loni vyhověl více než 11 % stížností, které podali zákazníci nespokojení s postupem firmy. Za rok k němu doputovalo 906 podnětů, z nichž 103 označil za oprávněné. ČTK o tom v pondélí informoval mluvčí firmy Martin Schreier. Předloni Sedlák vyhověl zhruba 8 % stížností.

Redakce IW
Redakce IW
23. 1. 2017 | 12:51
ČEZ

Ombudsman ČEZ znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. V jednaosmdesáti loňských případech byla podle Sedláka chyba na straně společnosti a v 22 případech ombudsman použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci žadatele.

Schreier v pondělí uvedl, že podání zákazníků k ombudsmanovi ČEZ se v roce 2016 nejčastěji týkala oblasti smluvních záležitostí (160 podání). Následovaly reklamace měření (114 podání) a reklamace zálohy plateb (38 podání).

ČEZ je první energetickou firmou, která institut ombudsmana pro své zákazníky zřídila. Ombudsmana má firma od října 2009 a je podřízen jejímu představenstvu . Za dobu svého fungování řešil ombudsmanův tým podle společnosti na 5 000 podnětů a vyhověl 485 z nich.

ČEZ je největší česká energetická firma. Jeho majoritním akcionářem je stát, který drží přes ministerstvo financí zhruba 70 % akcií. Za loňská tři čtvrtletí meziročně klesl společnosti čistý zisk i tržby. Čistý zisk se snížil o 11 % na 14,7 miliardy korun, tržby o 5 % na 145,1 miliardy korun.

Zdroj: ČTK

Akcie ČRČeská republikaČEZElektřinaEnergetikaJaderná energetika
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akcie mají našlápnuto k dalšímu růstu, za horizontem obchodních dohod ale číhají další rizika

Akcie mají našlápnuto k dalšímu růstu, za horizontem obchodních dohod ale číhají další rizika

28. 7.-Andrej Rády
Americké akcie