Společnosti Tatry Mountain Resorts v zimní sezóně stouply tržby o 9,4 %

Slovenský provozovatel sportovních středisek Tatry Mountain Resorts zaznamenal v zimní sezóně 2016/2017 nárůst tržeb o 9,4 %. Na návštěvnosti jeho lyžařských středisek se pozitivně odrazily příznivé podmínky pro zimní sporty.
Vybrané provozní ukazatele, které společnost zveřejnila, se vztahují k období od 1. 11. 2016 do 23. 4. 2017, což je prakticky první polovina roku (TMR má fiskální rok od listopadu do října).
Návštěvnost horských středisek vzrostla o 13,2 % a návštěvnost zábavních parků se zvýšila o 2,3 %. Obsazenost hotelů se zvedla o 3,3 procentního bodu a průměrná denní sazba o 10,4 %.
Tržby horských středisek vzrostly o 8,6 %, tržby v segmentu gastro se zvýšily o 11,4 % a stejným tempem stouply také tržby v segmentu služeb. Tržby hotelů se zvýšily o 13,2 %. Tržby zábavních parků byly meziročně prakticky beze změny (+0,3 %).
"Oproti minulým rokům nám letos velmi přálo počasí. Sněhové podmínky byly výborné, což se příznivě projevilo na návštěvnosti našich středisek. Věříme, že v dobře rozběhnutém nastavení budeme pokračovat i během blížící se letní turistické sezóny," říká výkonný ředitel společnosti Bohuš Hlavatý.
"Růst provozních ukazatelů TMR dává příslib solidních hospodářských výsledků," říká analytik z J&T Banky Bohumil Trampota. Kompletní výsledková zpráva za první fiskální pololetí TMR bude zveřejněna 30. června.
TMR - vybrané provozní ukazatele (zimní sezóna 2016/2017)
Zdroj: Tatry Mountain Resorts (TMR)
Aktuality
