US MARKETOtevírá za: 30 h 49 m
DOW JONES+0,78 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,70 %
META-0,55 %
TSLA+2,09 %
AAPL-0,09 %

Facebook se novou nabídkou snaží přilákat diváky televize

Sociální síť Facebook chce přilákat diváky televize. Firma rozšíří svoji nabídku videí o televizní programy, od profesionálního ženského basketbalu po přírodovědné ze safari a rodičovské programy. Pro firmu je to zatím největší expanze do oblasti televize, píše agentura Reuters.

Produkt, který je přepracovanou dosavadní videonabídkou firmy, se jmenuje Watch. Nejprve bude k dispozici omezené skupině ve Spojených státech na mobilní aplikaci, internetových stránkách a televizních aplikacích, uvedla firma.

Největší sociální síť přišla s nabídkou videa loni. Od té doby již několikrát naznačila, že by se chtěla raději stát zdrojem původních a dobře produkovaných videí než zveřejňovat pouze videa vytvořená uživateli.
Facebook uvedl, že v nabídce budou přenosy zápasů ženského národního basketbalového svazu, rodičovské pořady od Time a pořady ze safari natočené pro National Geographic. Facebook již vysílá některé zápasy první ligy baseballu a v těchto přenosech bude nadále pokračovat.

Společnost bude bojovat na trhu se silnou konkurencí nejen tradičních televizních stanic, ale i novějších producentů, jako jsou Netflix, YouTube či Twitter a Snap.

Zdroj: ČTK

Americké akcieMeta Platforms (Facebook)
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika