US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,34 %
NASDAQ-0,34 %
S&P 500-0,40 %
ČEZ+0,24 %
KB+0,57 %
Erste+0,14 %

Amazon chce v USA nabízet i vstupenky, hledá partnera

Americká společnost Amazon, která je největším internetovým prodejcem na světě, hledá na svém domácím trhu partnera, s nímž by prodávala vstupenky na kulturní a společenské akce. S odvoláním na informované zdroje o tom informovala agentura Reuters. Amazon už je v tom úspěšný v Británii.

Redakce IW
Redakce IW
11. 8. 2017 | 9:40
Amazon

Pokud se firmě podaří partnera najít, může zásadně změnit scénu velkého a lukrativního trhu. Američtí spotřebitelé mají averzi k poplatkům přičítaným k cenám vstupenek, přičemž pořadatelé sportovních a jiných akcí chtějí zvýšit prodej. Amazon by zase měl další lákadlo, jak dostat své zákazníky do předplacené služby Amazon Prime.

V současné době je jedničkou na americkém trhu společnost Ticketmaster, která je ve vlastnictví firmy Live Nation Entertainment. Vzhledem k jejím pevným vazbám na americké provozovatele stadionů, koncertních sálů a další pořadatele nebude mít Amazon snadnou pozici.

Amazonu se v tomto podnikání daří v Británii, kde od roku 2015 prodává vstupenky na představení ve West Endu. U některých představení už předběhl i konkurenta Ticketmaster.

Amazon a Ticketmaster sice už v minulosti o spolupráci na americkém trhu jednaly, dohoda však podle zdrojů agentury Reuters ztroskotala na otázce, kdo bude mít kontrolu nad údaji o spotřebitelích.

Zdroj: ČTK

AmazonAmerické akcieInternet
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Index S&P 500 je nejdražší v historii. Těchto 20 slibných firem se ale vymyká

Index S&P 500 je nejdražší v historii. Těchto 20 slibných firem se ale vymyká

21. 8.-Andrej Rády
Americké akcie