US MARKETZavírá za: 4 h 11 m
DOW JONES-0,21 %
NASDAQ+0,72 %
S&P 500+0,10 %
META+0,51 %
TSLA+4,07 %
AAPL-0,28 %

Burberry se spojila s Farfetch, nabídne zboží na internetu

Britský výrobce luxusního zboží Burberry oznámil partnerství s internetovým prodejcem Farfetch, který nabídne kompletní nabídku zboží Burberry zákazníkům ve více než 150 zemích. Je to poprvé, kdy bude veškeré zboží firmy dostupné zákazníkům prostřednictvím internetového obchodu, uvedla Burberry. Žádné finanční detaily spolupráce firmy neposkytly.

Partnerství s Farfetch má rozšířit distribuci produktů Burberry po celém světě, cílem firmy je zaměřit se hlavně na mladé zákazníky sledující módu. Farfetch na svých stránkách nabízí luxusní oblečení a doplňky od více než 700 značek a butiků. Na rozdíl od některých konkurentů nemá sklady.

Analytici odhadují, že nákupy přes internet se budou do roku 2025 podílet na prodeji luxusního zboží čtvrtinou, v současnosti je to asi deset procent. Internet se tak stává hlavním motorem růstu odvětví.

Prodejci luxusního zboží, od LMVH po Kering, což je mateřská společnost firmy Gucci, stále více investují do internetových obchodů, aby přilákali mladé zákazníky. Vyvíjejí internetové stránky pro své značky nebo spolupracují s jinými obchodníky. Společnost Richemont, která je majitelem klenotnictví Cartier, usiluje o získání plné kontroly nad firmou Yoox Net-A-Porter. To je konkurent společnosti Farfetch, uvedla agentura Reuters.

Burberry prodává širokou škálu produktů, včetně pánského a dámského oblečení, kabelek, obuvi a parfémů. Firma vznikla v roce 1856 a pověst si vydobyla především díky šátkům a kabátům a typickému vzoru béžovo-červeno-černé kostky. Burberry je oficiálním dodavatelem oděvů pro britskou královnu Alžbětu II.

Zdroj: ČTK

Luxus
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika