Walt Disney mění strategii, aktivity rozdělí do čtyř segmentů

Americký zábavní gigant Walt Disney představil plán reorganizace. Veškeré aktivity rozdělí do čtyř segmentů a vytvoří novou divizi zaměřenou na služby poskytované přímo spotřebitelům a na zahraniční trhy, tedy hlavně streamovací služby. Firma ve středu uvedla, že reorganizace má odrážet její priority, kdy se snaží přizpůsobit rychlému přesunu zájmu lidí k internetu a mobilním zařízením.
Šéfem nové dive bude Kevin Mayer, který má v současnosti na starosti strategii. Divize bude dohlížet na zahájení streamovacích služeb zaměřených na rodinu, firma je chce představit v druhé polovině příštího roku. Součástí nové divize budou také podíly Disney v internetové televizi Hulu a ESPN+ a streamovací služby značky Disney.
V rámci reorganizace se také spojí divize spotřebních produktů, která poskytuje licence na postavičky firmy, s divizí zahrnující zábavní parky. Mediální sítě a filmové studio zůstanou samostatnými divizemi, informovala agentura Reuters.
Změny vstupují v platnost okamžitě. Reorganizace přichází v době, kdy je Disney v procesu převzetí filmových a televizních studií, kabelových stanic a zahraničních televizních stanic od skupiny Twenty-First Century Fox. Dohodu nyní zkoumají regulační úřady.
Zdroj: ČTK
Aktuality
