US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+1,00 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,52 %
ČEZ+0,25 %
KB+0,00 %
Erste+1,08 %

Adidas zavírá obchody a zaměřuje pozornost na webový prodej

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas zavírá kamenné obchody a posiluje investice do digitálních aktivit. Jeho cílem je během příštích dvou let více než zdvojnásobit tržby z internetového prodeje, informoval list Financial Times.

Redakce IW
Redakce IW
9. 4. 2018 | 8:15
Adidas

"Naše webová stránka je nejdůležitějším obchodem, jaký na světě máme," citoval list generálního ředitele podniku Kaspera Rorsteda.

Loni se tržby společnosti Adidas z internetového prodeje zvýšily o 57 procent na téměř 1,6 miliardy eur. Do roku 2020 chce firma tyto tržby zvýšit na čtyři miliardy eur ročně.

Adidas má po celém světě zhruba 2 500 vlastních obchodů. Dalších 13 000 prodejen nabízejících výhradně značku Adidas funguje na základě franšízových dohod, napsal list Financial Times. "Časem budeme mít méně obchodů, ale budou lepší," uvedl podle listu Rorsted.

Zdroj: ČTK

AdidasInternetNěmecko
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

25. 6.-Tomáš Beránek
Průmyslové kovy