US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,77 %
NASDAQ+1,02 %
S&P 500+0,83 %
ČEZ-0,57 %
KB-0,86 %
Erste-1,10 %

Tři čtvrtiny uživatelů Twitteru nepocházejí ze Spojených států. Na tržbách z inzerce se však zahraniční zadavatelé reklamy podílejí jen 25 %

Pouze čtvrtinu z celkového počtu uživatelů Twitteru tvoří Američané. Američtí zadavatelé reklamy však společnosti generují 75 % tržeb z inzerce. Toto pro Twitter, který již tento týden vstoupí na burzu, představuje velkou příležitost. Zároveň však také velkou výzvu, protože přeměnit globální "followery" v zisk a tržby nebude snadné.

Podle analytiků se celý systém Twitteru musí kulturně přizpůsobit regionům, v nichž operuje. Například Japonci mají tendence své účty držet soukromé a sledovat pouze aktivitu svých přátel, zatímco uživatelé v Brazílii účty sledují zcela bez zábran. Twitter také bude muset čelit lokální konkurenci, jako je například Weibo v Číně, Line v Japonsku nebo Kakao v Jižní Koreji.

Twitter oficiálně oznámil IPO na NYSE

Twitter oficiálně oznámil IPO na NYSE

Zdroj: WSJ

Primární úpis akcií (IPO)X (dříve Twitter)
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

3. 7.-Pavel Kohár
Informační technologie