Tři čtvrtiny uživatelů Twitteru nepocházejí ze Spojených států. Na tržbách z inzerce se však zahraniční zadavatelé reklamy podílejí jen 25 %

Pouze čtvrtinu z celkového počtu uživatelů Twitteru tvoří Američané. Američtí zadavatelé reklamy však společnosti generují 75 % tržeb z inzerce. Toto pro Twitter, který již tento týden vstoupí na burzu, představuje velkou příležitost. Zároveň však také velkou výzvu, protože přeměnit globální "followery" v zisk a tržby nebude snadné.
Podle analytiků se celý systém Twitteru musí kulturně přizpůsobit regionům, v nichž operuje. Například Japonci mají tendence své účty držet soukromé a sledovat pouze aktivitu svých přátel, zatímco uživatelé v Brazílii účty sledují zcela bez zábran. Twitter také bude muset čelit lokální konkurenci, jako je například Weibo v Číně, Line v Japonsku nebo Kakao v Jižní Koreji.
Zdroj: WSJ