US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,15 %
NASDAQ-0,01 %
S&P 500+0,01 %
ČEZ-1,02 %
KB+0,19 %
Erste-1,44 %

Nejprodávanější prémiovou značkou zůstalo loni BMW

BMW zůstalo i přes čtyřprocentní pokles nejprodávanější prémiovou značkou v Česku. Druhý skončil tradiční rival Audi a třetí Mercedes. I tyto značky zaznamenaly pokles. Vyplývá to z informací firem.

Redakce IW
Redakce IW
14. 1. 2014 | 13:26
Česká republika

BMW se podle generálního ředitele českého zastoupení Josefa Reitera dařilo lépe než celému trhu, který klesl o pět procent. Podíl značky se tak zvýšil na 2,3 %. Naopak Audi, která trh vedla do roku 2011, loni klesly prodeje o 14 % na 3 289 aut a tržní podíl ztratila.

Obecně pokles zaznamenaly všechny prémiové a luxusní značky. Například registrace nových Ferrari klesly o 23 %, u Porsche byl pokles 30% a u Maserati nebo Rolls-Royce prodej klesl o polovinu.

U BMW byl největší zájem o řadu 3, následovanou pětkovou řadou. Přibližně devět prodaných vozů z deseti mělo vznětový motor a přes tři čtvrtiny pohon všech kol xDrive. Audi nejvíce bodovala s modely A3 a A6.

Zdroj: ČTK

AutaBMWČeská republika
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

12. 9.-Vendula Pokorná
Byznys a podnikání