US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,34 %
NASDAQ-0,34 %
S&P 500-0,40 %
ČEZ-0,16 %
KB+0,29 %
Erste-1,08 %

Jak vydělává Facebook?

Síť s více než miliardou uživatelů má obrovský reklamní potenciál. Mezi největší inzerenty na Facebooku patří Ford, Visa, Nike, HSBC nebo McDonald's, pozadu nezůstávají ani JPMorgan, Samsung, Walmart a další.

Pro zvětšení rafiky doporučujeme ji stáhnout do počítače, případně otevřít v nové kartě prohlížeče.

"Lajky" a sdílení na Facebooku jsou to, co firmy na začátku potřebují, aby se jejich značka šířila a mohla časem více vydělávat. O úspěšnosti a relevantnosti některých interakcí uživatelů lze ale minimálně pochybovat.

Meta Platforms (Facebook)Reklama a marketingSociální sítě
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Index S&P 500 je nejdražší v historii. Těchto 20 slibných firem se ale vymyká

Index S&P 500 je nejdražší v historii. Těchto 20 slibných firem se ale vymyká

21. 8.-Andrej Rády
Americké akcie