US MARKETOtevírá za: 10 h 10 m
DOW JONES-0,21 %
NASDAQ+0,72 %
S&P 500+0,10 %
META-2,35 %
TSLA-1,40 %
AAPL-0,41 %

Jak vydělává Facebook?

Síť s více než miliardou uživatelů má obrovský reklamní potenciál. Mezi největší inzerenty na Facebooku patří Ford, Visa, Nike, HSBC nebo McDonald's, pozadu nezůstávají ani JPMorgan, Samsung, Walmart a další.

Pro zvětšení rafiky doporučujeme ji stáhnout do počítače, případně otevřít v nové kartě prohlížeče.

"Lajky" a sdílení na Facebooku jsou to, co firmy na začátku potřebují, aby se jejich značka šířila a mohla časem více vydělávat. O úspěšnosti a relevantnosti některých interakcí uživatelů lze ale minimálně pochybovat.

Meta Platforms (Facebook)Reklama a marketingSociální sítě
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika