US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,77 %
NASDAQ+1,02 %
S&P 500+0,83 %
ČEZ-0,57 %
KB-0,86 %
Erste-1,10 %

Jak vydělává Facebook?

Síť s více než miliardou uživatelů má obrovský reklamní potenciál. Mezi největší inzerenty na Facebooku patří Ford, Visa, Nike, HSBC nebo McDonald's, pozadu nezůstávají ani JPMorgan, Samsung, Walmart a další.

Pro zvětšení rafiky doporučujeme ji stáhnout do počítače, případně otevřít v nové kartě prohlížeče.

"Lajky" a sdílení na Facebooku jsou to, co firmy na začátku potřebují, aby se jejich značka šířila a mohla časem více vydělávat. O úspěšnosti a relevantnosti některých interakcí uživatelů lze ale minimálně pochybovat.

Meta Platforms (Facebook)Reklama a marketingSociální sítě
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

Tokenizované akcie: Robinhood otevírá revoluční cestu plnou příležitostí, není ale bez rizik

3. 7.-Pavel Kohár
Informační technologie