US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,11 %
NASDAQ+0,94 %
S&P 500+0,47 %
ČEZ-0,93 %
KB-0,48 %
Erste+0,35 %

Nova zdražila reklamu ve svém hlavním vysílacím čase

Televize Nova zdražila reklamu novým zákazníkům ve svém hlavním vysílacím čase označovaném jako super prime-time, tedy od 19:30 do 21:30. Koeficient pro nově nasmlouvané kampaně zvýšila z předchozích 1,35 na 1,5. Vyplývá to z obchodního sdělení, které v pondělí odeslala klientům. Hlavním cílem je podle televize zaručit zákazníkům exkluzivitu, která vedle vyššího zásahu přinese i lepší zapamatovatelnost odvysílané inzerce.

Změny se netýkají klientů s již uzavřenými dlouhodobými kontrakty. "Naším cílem je udržení výsadního postavení inzerentů, kteří s námi uzavřeli dlouhodobé kontrakty s přednostním právem alokace do super prime-time," uvedl obchodní tým Novy.

Pro příští rok televize zatím výpočet neupravila, ale "adekvátní" navýšení koeficientu již předpokládá - přijde v momentě, kdy bude vyprodána část kapacity nejsledovanějšího vysílacího času.

Zdroj: ČTK

Reklama a marketingTelevize
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

12. 9.-Vendula Pokorná
Byznys a podnikání