US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-0,26 %
NASDAQ-0,92 %
DOW JONES+0,77 %
PX+0,44 %
ČEZ+0,00 %
NVIDIA-1,85 %

The New York Times chce čelit poklesu tržeb novými produkty

Redakce IW
Redakce IW
25. 4. 2013 | 19:58
Média

Americké vydavatelství The New York Times se potýká s poklesem zisku i tržeb, více čtenářů chce proto získat prostřednictvím nových produktů. Čistý zisk firmě v prvním čtvrtletí klesl o 97 % na pouhé tři miliony dolarů. Tržby se snížily o 2 % na 466 milionů dolarů.

Firma chce přilákat nové zákazníky řadou levných produktů zahrnujících expanzi do internetového obchodu a her. "Chceme prohloubit vztah se svými loajálními zákazníky, ale také chceme využít širší rodinu produktů New York Times k získání nových klientů po celém světě," řekl šéf podniku Mark Thompson.

Společnost už dříve uvedla, že na podzim přejmenuje mezinárodní verzi svého vlajkového listu The New York Times z International Herald Tribune na International New York Times. Slibuje si od toho, že si zvýší mezinárodní dosah.

Firmě v prvním čtvrtletí klesly příjmy z reklamy o 11 %, zatímco příjmy z předplatného se zvýšily o 7 %. Počet předplatitelů internetové verze listu The New York Times se zvýšil o 45 % na zhruba 676 tisíc. Součástí nové strategie podniku má být levnější přístup k "nejdůležitějším a nejzajímavějším článkům" listu.

Google překonal příjmy z reklamy všechna tištěná média v USA

Google překonal příjmy z reklamy všechna tištěná média v USA

Zdroj: ČTK

MédiaVýsledková sezóna
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh