US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,57 %
NASDAQ-0,33 %
S&P 500-0,10 %
ČEZ+0,32 %
KB-1,06 %
Erste+1,74 %

The New York Times chce čelit poklesu tržeb novými produkty

Redakce IW
Redakce IW
25. 4. 2013 | 19:58
Média

Americké vydavatelství The New York Times se potýká s poklesem zisku i tržeb, více čtenářů chce proto získat prostřednictvím nových produktů. Čistý zisk firmě v prvním čtvrtletí klesl o 97 % na pouhé tři miliony dolarů. Tržby se snížily o 2 % na 466 milionů dolarů.

Firma chce přilákat nové zákazníky řadou levných produktů zahrnujících expanzi do internetového obchodu a her. "Chceme prohloubit vztah se svými loajálními zákazníky, ale také chceme využít širší rodinu produktů New York Times k získání nových klientů po celém světě," řekl šéf podniku Mark Thompson.

Společnost už dříve uvedla, že na podzim přejmenuje mezinárodní verzi svého vlajkového listu The New York Times z International Herald Tribune na International New York Times. Slibuje si od toho, že si zvýší mezinárodní dosah.

Firmě v prvním čtvrtletí klesly příjmy z reklamy o 11 %, zatímco příjmy z předplatného se zvýšily o 7 %. Počet předplatitelů internetové verze listu The New York Times se zvýšil o 45 % na zhruba 676 tisíc. Součástí nové strategie podniku má být levnější přístup k "nejdůležitějším a nejzajímavějším článkům" listu.

Google překonal příjmy z reklamy všechna tištěná média v USA

Google překonal příjmy z reklamy všechna tištěná média v USA

Zdroj: ČTK

MédiaVýsledková sezóna
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Blíží se soumrak indexového investování? Příští vítězové budou drtivě porážet ty průměrné

Blíží se soumrak indexového investování? Příští vítězové budou drtivě porážet ty průměrné

15. 9.-Petr Novotný
Investiční strategie