US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,79 %
NASDAQ+1,15 %
DOW JONES+1,01 %
PX+0,74 %
ČEZ+0,31 %
NVIDIA+2,21 %

Adidas chce prodat svoji golfovou divizi

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas hledá kupce pro svoji hlavní golfovou značku TaylorMade, která se potýká s problémy kvůli ztrátě popularity tohoto sportu. Po prodeji se chce Adidas zaměřit na své hlavní značky. Podle analytiků by z prodeje golfové divize mohl získat nejméně 270 milionů eur.

Redakce IW
Redakce IW
4. 5. 2016 | 12:30
Fúze a akvizice

Již dříve Adidas uvedl, že chce prodat i své menší golfové značky Adams a Ashworth. Loni v srpnu pak pověřil investiční banku Guggenheim Partners, aby prozkoumala strategické možnosti jeho golfového podnikání.

Adidas již minulý týden uvedl, že jeho zisk v prvním čtvrtletí stoupl o 38 procent na 35 milionů eur a příjmy o 17 procent na 4,8 miliardy eur. Současně zvýšil svůj výhled prodeje a zisku na celý letošní rok.

Ve středu společnost zveřejnila podrobnější výsledky, které ukázaly, že tržby golfové divize bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů klesly o jedno procento na 275 milionů eur. Na celkových tržbách pak měly podíl zhruba šest procent, napsala agentura Reuters.

Adidas koupil značku TaylorMade v roce 1997, spolu se značkou Salomon, a učinil z ní největšího golfového dodavatele. Značku Ashworth koupil v roce 2008 za 72,8 milionu USD a Adams o čtyři roky později za 70 milionů USD. Firma vyrábí také golfovou obuv a vybavení pod značkou Adidas, tuto výrobu si hodlá ponechat.

Zdroj: ČTK

AdidasFúze a akviziceSport
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh