US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,91 %
NASDAQ+0,67 %
DOW JONES+1,43 %
PX+1,66 %
ČEZ+0,16 %
NVIDIA-4,05 %

Facebook představil nové logo, kterým se chce odlišit od aplikace

Americká společnost Facebook představila nové logo, kterým se chce odlišit od stejnojmenné aplikace a dát najevo, které produkty jí patří. Novou značku chce firma začít používat u svých produktů a v marketingových materiálech v příštích týdnech.

"Tato změna značky je způsob, jak lépe sdělit vlastnickou strukturu lidem a podnikům, kteří využívají naše služby k propojení, sdílení, budování komunity a rozšiřování okruhu svých příznivců," uvedla firma v prohlášení.

Facebook začal před 15 lety jako sociální síť. Nabízí řadu produktů propojujících lidi. Sociální síť Facebook si ponechá svou vlastní značku. Nové označení používá obvyklou typografii a velká písmena k vytvoření vizuálního rozlišení mezi firmou a stejnojmennou aplikací.

"Lidé by měli vědět, které společnosti vyrábějí produkty, které používají," uvedla společnost Facebook. Upozornila, že mezi její hlavní služby patří aplikace Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tyto aplikace a technologie roky sdílejí infrastrukturu a jejich týmy často spolupracují.

V červnu začala firma ke svým aplikacím přidávat vyjádření "from Facebook". V příštích týdnech chce začít používat novou značku u svých produktů a v marketingových materiálech, včetně nových firemních internetových stránek.

Zdroj: ČTK

Podívejte se na aktuální video

Americké akcieMeta Platforms (Facebook)Reklama a marketingSociální sítě
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Čínské akcie jsou na tom jako ty americké v roce 2010. Napodobí jejich impozantní rally?

Čínské akcie jsou na tom jako ty americké v roce 2010. Napodobí jejich impozantní rally?

22. 11.-Tomáš Beránek
Čína